GROOTMOEDERS TIPS VOOR
EEN
MODERN EN SCHOON HUISHOUDEN

5.000+

views per videotip

100.000+

views per videotip

27.000+

views per videotip

72%

uitkijkpercentage per videotip

Zin in Media x Tricel

Samen met schoonmaakexpert Marja Middeldorp, van Schoonmaken met Marja, ontwikkelden we (video)content rondom het gebruik van kristalsoda én groene zeep. Een jaar lang geeft Marja handige tips voor het gebruik van deze producten, gebaseerd op zoekgedrag van Nederlanders. Rondom de videocontent worden ook andere uitingen gecreëerd, zoals artikelen, downloads én producten.

Onze aanpak

Om kristalsoda en groene zeep onder de aandacht te brengen van gebruikers, creëren we maandelijks diverse stukken content waarin Marja tips en adviezen deelt. Videocontent is de belangrijkste driver voor deze campagne, omdat dit ook op Marja’s eigen platform het sterkste onderdeel is. Zij heeft namelijk een groot bereik via YouTube en TikTok.

Maandelijks bereikt ze ruim 200.000 mensen via YouTube en ruim 300.000 unieke kijkers via TikTok. Ook op Facebook worden de video’s door ruim 27.000 mensen bekeken. De video’s hebben een hoog uitkijkpercentage van gemiddeld 72% per video.

Onze aanpak

Om kristalsoda en groene zeep onder de aandacht te brengen van gebruikers, creëren we maandelijks diverse stukken content waarin Marja tips en adviezen deelt. Videocontent is de belangrijkste driver voor deze campagne, omdat dit ook op Marja’s eigen platform het sterkste onderdeel is. Zij heeft namelijk een groot bereik via YouTube en TikTok.

Maandelijks bereikt ze ruim 200.000 mensen via YouTube en ruim 300.000 unieke kijkers via TikTok. Ook op Facebook worden de video’s door ruim 27.000 mensen bekeken. De video’s hebben een hoog uitkijkpercentage van gemiddeld 72% per video.

Ook adverteren in een productie?

Wil je ook adverteren in een productie van Zin in Media? Neem dan contact op met Beathe Weckesser, om alle mogelijkheden te bespreken.