zin in échte CONNECTIES!

Onze missie: merken verbinden met kopers. Wij maken daarom niet de commercial die iedereen na 5 seconden wegklikt, maar juist de content die erna komt. De verhalen waar mensen actief naar zoeken.

Echte mensen, echte verhalen, echte resultaten

Voor het eerst heeft internet het overgenomen van televisie als voorkeurskanaal van bezoekers én adverteerders. Gemiddeld gebruikt iemand 58 keer per dag een smartphone en spenderen we zo’n 3 uur en 15 minuten per dag op dit apparaat. 20% van ons leven zijn we ingelogd op het internet, bereid om iets te zoeken én vaak ook te kopen!

We worden dagelijks bestookt met: advertenties, dm’s, e-mails, berichten. Je kunt dus zeggen: aandacht is hét nieuwe betaalmiddel en content hét middel om aandacht te krijgen. Hierbij zien we een duidelijke verschuiving van gescripte advertenties met modellen, acteurs of BN-ers, naar ervaringsverhalen van echte mensen. Daarom maken wij niet de commercial die iedereen na 5 seconden wegklikt, maar de content die erna komt. De content waar mensen écht naar op zoek zijn. 

Specialisten in value content

Ook hebben we ruime ervaring met het maken van (online) content voor de doelgroep 50+ vrouwen. Met een team van creatieve specialisten ontwikkelen we én creëren we (online) videoseries, maken we social media campagnes met hoge betrokkenheid én doen we continue onderzoek met vrouwen uit onze database.

Ook hebben we de beschikking over in-house productiefaciliteiten én kanalen waarmee we de doelgroep rechtstreeks benaderen. Daarnaast hebben we ook de beschikking over een netwerk van influencers met kennis én een eigen following waarmee we het totaal bereik vergroten.

De mensen achter Zin in Media

Picture of Beathe Weckesser

Beathe Weckesser

Founder

Picture of Charlotte Martijn

Charlotte Martijn

Founder