IN DE KAST MET JELTJE ZET ECHTE VROUWEN EN HUN STYLINGVRAGEN IN DE SPOTLIGHT
300.000+
videoviews per aflevering
50.000+
videoviews per aflevering
1.800+
aantal likes per post
65%
uitkijkpercentage per aflevering
Zin in Media x Wibra
Samen met budgetstyliste Jeltje van der Pol en winkelketen Wibra, ontwikkelden we een online serie rondom echte vrouwen en hun stylingproblemen. Een kast vol kleding en toch niet weten wat het beste bij je past, het is een veel voorkomend probleem. Gewapend met een koffer vol kleding van Wibra gaat Jeltje daarom op pad om de kast in de duiken bij vrouwen die zich (massaal) hebben opgegeven en die haar hulp heel hard kunnen gebruiken, want achter iedere kastdeur schuilt een probleem. Met praktische stylingtips voor alle vormen en maten zoekt Jeltje naar de perfecte outfit die past.
Onze aanpak
De campagne begon al bij de zoektocht naar kandidaten. Door een combinatie van Jeltje’s social media bereik en de database van Zin in Media, waren er uiteindelijk ruim duizend inschrijvingen waar we uit konden kiezen.
Ieder verhaal is samengevat in een aflevering van gemiddeld acht minuten, waarin Jeltje de diversiteit én betaalbaarheid van Wibra kleding laat ziet, afgewisseld met praktische tips.
Gemiddeld is iedere aflevering 300.000 keer bekeken via Instagram én is ruim 65% van ieder verhaal uitgekeken.
Onze aanpak
De campagne begon al bij de zoektocht naar kandidaten. Door een combinatie van Jeltje’s social media bereik en de database van Zin in Media, waren er uiteindelijk ruim duizend inschrijvingen waar we uit konden kiezen.
Ieder verhaal is samengevat in een aflevering van gemiddeld acht minuten, waarin Jeltje de diversiteit én betaalbaarheid van Wibra kleding laat ziet, afgewisseld met praktische tips.
Gemiddeld is iedere aflevering 300.000 keer bekeken via Instagram én is ruim 65% van ieder verhaal uitgekeken.
Ook adverteren in een productie?
Wil je ook adverteren in een productie van Zin in Media? Neem dan contact op met Beathe Weckesser, om alle mogelijkheden te bespreken.