SCHOONMAKEN MET MARJA IS EEN VERTROUWDE PLEK VOOR SCHOONMAAKTIPS ONLINE
65.000+
website bezoekers
18.900+
YouTube abonnees
76.800+
Facebook volgers
300.000+
AD lezers per week
15.000+
podcast playouts
Betrouwbare én betrokken online community
Maandelijks bereikt Schoonmaken met Marja ruim 65.000 unieke bezoekers via haar website. En dit aantal groeit sterk door. Ook haar community op Facebook groeit gestaag. Momenteel heeft ze meer 76.800 volgers. Maar door de hoge mate van engagement bereikt ze maandelijks ruim 155.000 mensen via dit medium. Met haar eigen YouTube kanaal, waar ze nu meer dan 18.500 abonnees heeft, genereren haar schoonmaaktips meer dan 55.000 YouTube weergaven per maand.
Naast haar eigen community is Marja ook zichtbaar via grote landelijke netwerken zoals het Algemeen Dagblad online en Zin in Koffie. Hier maakt ze wekelijks tips voor. Verder werkt ze samen met diverse schoonmaakmerken en -producten, heeft ze haar eigen ‘keurmerk’ én is ze bezig met de ontwikkeling van haar eigen productlijn, waarvan de microvezeldoekjes binnenkort gelanceerd worden.
Marja Middeldorp
en Tricel soda
Met Senzora, het moederbedrijf van Tricel soda, maakten we afspraken om een langdurige samenwerking aan te gaan waarbij Marja én haar platform Schoonmaken met Marja de sodaproducten van Tricel een gezicht geeft. Maandelijks maakt zij inhoudelijke artikelen, video’s en social media berichten waarin soda centraal staat. Ook staat haar afbeelding het hele jaar door op verpakkingen van Tricel soda, in alle supermarkten in Nederland.
Marja Middeldorp
en Tricel soda
Met Senzora, het moederbedrijf van Tricel soda, maakten we afspraken om een langdurige samenwerking aan te gaan waarbij Marja én haar platform Schoonmaken met Marja de sodaproducten van Tricel een gezicht geeft. Maandelijks maakt zij inhoudelijke artikelen, video’s en social media berichten waarin soda centraal staat. Ook staat haar afbeelding het hele jaar door op verpakkingen van Tricel soda, in alle supermarkten in Nederland.
Profiteer van Marja's betrouwbaarheid
én hechte online community
Marja deelt maandelijks nieuwe content in de vorm van artikelen, video’s én social media posts. Dit doet ze via haar YouTube kanaal, Instagram én tegenwoordig ook haar TikTok account. Op haar Facebook pagina beantwoordt ze ook vragen van de steeds sneller groeiende groep volgers. Daarnaast stuurt ze iedere maand haar nieuwsbrief rond aan, inmiddels, meer dan 5.000 trouwe lezers. Via het Algemeen Dagblad online deelt ze ook wekelijks een schoonmaaktip die gemiddeld door meer dan 300.000 bezoekers gelezen wordt. Hiermee is ze één van de best scorende gezichten van DPG.
Marja timmert flink aan de weg met al haar activiteiten. En dit is niet gek. Ze geniet een hoge mate van herkenbaarheid én uit onderzoek van Proctor & Gamble is ook gebleken dat zij ook een hoge mate van betrouwbaarheid heeft. Als zij haar naam verbindt aan een merk of product zegt ruim 40% van de ondervraagden dat ze haar oordeel vertrouwen.
deze merken gingen je voor
Samenwerken met marja?
Geïnteresseerd om met Marja Middeldorp en Zin in Media samen te werken? Neem dan contact op met Beathe Weckesser, om alle mogelijkheden te bespreken.